Sunday, January 30, 2011

Loveyousomuch

Sayang.


Topik perbualan kita haritu pasal masa depan kita masih segar lagi di ingatan saya taw. Macam excited gile menantikan hari istimewa kita. Hehehehe. Paham-paham lah yer. Kita berusaha okay? Insyallah, jika diizinkan Allah, everything will go smoothly.

Awak janganlah cemburu cepat sangat. Bukan saya tak suka, tapi awak buat saye risau lah kalau awak tiba-tiba je mood berubah. Seram you know. Awak tawu kan saya sayangkan awak seorang je. Mana mungkin ada lelaki lain di hati saya. Saya sayang awak so much taw. Trust me okay sayang? Trust is important in every relationship besides communication taw. I trust you taw sayang. So you also must trust me k dear? :)

I promise you that the next boy i will ever love on this Earth will be our son, sayang. I will love him the way i love you. But of course i will love you more, seperti biasa. Hehehe. Bluek. :P

I love you so much!!

No comments:

Post a Comment